maxresdefault 10 دانشگاه برتر آلمان برای تحصیل در رشته معماری

10 دانشگاه برتر آلمان برای تحصیل در رشته معماری

تحصیل در رشته معماری در آلمان کمی متفاوت از سایر کشورهای جهان است. در آلمان مانند چند کشور دیگر، دانشجویان باید مدرک لیسانس معماری را دریافت کنند و با گذراندن دوره کارشناسی ارشد تحصیلات خود را ادامه دهند. پس از اتمام برنامه کارشناسی ارشد، آنها می توانند قبل از اینکه بتوانید در اتاق معماران ثبت نام کنید، در کنار یک معمار خبره مشغول به کار شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم توضیحاتی در خصوص دانشگاه های برتر کشور آلمان جهت تحصیل در رشته معماری را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر علاقه مند به تحصیل رشته معماری در آلمان هستید در ادامه همراه ما باشید.

 

چرا در آلمان معماری بخوانیم؟

 

  1. دیدگاهی کاربردی از سبک های معماری

معماری آلمان تاریخ طولانی، غنی و متنوعی دارد. تمام سبک های اروپایی از رومی تا پست مدرن نشان داده شده است، از جمله نمونه های معروفی از معماری کارولینگ، رومانسک، گوتیک، رنسانس، باروک، کلاسیک، مدرن و سبک بین المللی.

 

  1. استفاده از زیرساخت I.T

دانش‌آموزان تجهیزات سخت و نرم‌افزاری، نگهداری و مراقبت و زمان دسترسی و همچنین در دسترس بودن ایستگاه‌های کاری کامپیوتری را که می‌توانند در مطالعات خود استفاده کنند، ارزیابی کردند.

 

  1. آماده سازی بازار کار

دانش آموزان برنامه های ارائه شده توسط کالج خود را برای ارتقای ارتباط با زمینه حرفه ای و بازار کار ارزیابی کردند.

 

  1. آلمان بهشت آموزش عالی

برخلاف بسیاری از کشورها، در آلمان دانشگاه‌های رتبه‌بندی شده در سراسر جهان، دوره‌های بی‌شماری برای انتخاب، مدارک با ارزش جهانی که نوید اشتغال بالا و هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه را به شما می‌دهند، خواهید یافت.

 

  1. برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود

معماری در آلمان به زبان انگلیسی هم تدریس می شود. اگرچه اکثر دانشگاه‌های آلمان به زبان آلمانی تدریس می‌کنند، هنوز هم برخی از دانشگاه‌ها هستند که برنامه‌های آموزش انگلیسی را ارائه می‌دهند.

 

  1. مقرون به صرفه

اکثر دانشگاه های دولتی آلمان برنامه های بدون شهریه را برای دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهند.

 

 

 

بهترین دانشگاه های معماری آلمان

آلمان یک مکان عالی برای تحصیل است که به طور کلی در مورد سیستم آموزش عالی دولتی شهریه کم یا بدون شهریه ارائه می دهد. دانشجویانی که قصد دارند روزی معماران موفقی شوند، می‌توانند از میان طیف وسیعی از دانشگاه‌هایی که برنامه‌های عالی برای اخذ مدرک ارائه می‌دهند، انتخاب کنند.

آلمان یک مکان عالی برای تحصیل است که به طور کلی در مورد سیستم آموزش عالی دولتی شهریه کم یا بدون شهریه ارائه می دهد. دانشجویانی که قصد دارند روزی معماران موفقی شوند، می‌توانند از میان طیف وسیعی از دانشگاه‌هایی که برنامه‌های عالی برای اخذ مدرک ارائه می‌دهند، انتخاب کنند. برای یافتن ده دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته معماری در آلمان، باید مجموعه ای از معیارها را به منظور تجزیه و تحلیل و مقایسه دانشگاه ها، نقاط ضعف و قوی تر تعیین کرد.

 

 

دانشگاه هانوفر

در قرن هجدهم، "مدرسه عالی تجارت هانوفر" که با 64 دانشجو شروع به کار کرد، امروزه دانشگاهی با بیش از 22000 دانشجو است که در رشته های اقتصاد، حقوق، علوم انسانی، علوم طبیعی و مهندسی ثبت نام کرده اند. همانطور که شعار دانشکده نشان می دهد، برای معمار شدن، باید کمی از همه چیز، مهندس، مورخ، هنرمند و جامعه شناس بود. تمرکز اصلی برنامه این دانشکده برنامه ریزی شهری، منظر فرهنگی و برنامه ریزی طراحی است. دانشگاه لایبنیتز هانوفر تنها دانشگاه در شمال آلمان است که آموزش و تحقیق در زمینه معماری منظر و برنامه ریزی محیطی ارائه می دهد.

 

TU دورتموند

دانشگاه TU دورتموند از زمان تأسیس در سال 1968، ارتباط بین طبیعت و فناوری، جنگی بی پایان به سوی پیشرفت بشریت بوده است. این دانشگاه ترکیبی منحصر به فرد از رشته های علوم طبیعی و مهندسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی را با برنامه درسی گسترده ای که توسط کارشناسان آلمانی و خارجی تدریس می شود، ایجاد کرده است. شخصیت بین المللی دانشگاه یک اولویت بزرگ است. به غیر از دانشجوی آلمانی که چندین دهه از مزایای آن برخوردار بوده اند، در حال حاضر بیش از 3200 دانشجوی بین المللی از بیش از 100 کشور مختلف در دانشگاه ثبت نام کرده اند.

 

 

باهاوس - دانشگاه وایمار

دانشکده معماری، همراه با دانشکده های هنر و طراحی، مهندسی عمران و رسانه، بستری را برای گفتمان بین رشته ای در مورد موضوعات مربوط به طراحی و ساخت فراهم می کند. هدف اصلی این مؤسسه ایجاد معماران مفهومی و با دید باز، طراحان خلاق و مدیران ماهر است که راه خود را در بازار خشن امروزی باز کنند. این دانشکده یک برنامه تبادل دانشجو فعال با بیش از 30 موسسه بین المللی شریک در چارچوب آموزش عالی اروپا و فراتر از آن دارد. "وایمار" و "باهاوس" نقاط عطف اساسی در مسیر معماری مدرن و توسعه آموزش معماری معاصر هستند. سمپوزیوم‌ها و کنفرانس‌های متعددی، از جمله کنفرانس بین‌المللی باهاوس، توسط دانشکده در تشریح مسائل معماری معاصر برگزار می‌شود.

 

 

دانشگاه ووپرتال

دانشگاه ووپرتال به 100 سال سنت و تاریخ نگاه می کند. پردیس دانشگاه که در یک منطقه شهری واقع شده است، درست در وسط شهر واقع شده است. علاوه بر ارائه جایگزین های آموزشی عالی، در همه زمینه ها و همچنین معماری، سبک زندگی پر جنب و جوش و پویا را برای جوانان فراهم می کند.با توجه به تحقیقات و نوآوری ها، دانشگاه در رتبه بالایی قرار دارد و قول می دهد سنت را زیر پا نگذارد. دانشگاه همچنین ارتباط بسیار خوبی دارد که یکی دیگر از مزایای واقعی برای دانشجویان عزیز آن است.

 

 

TU درسدن

همزیستی معماری و منظر، که معمولاً در ایالت آلمان بسیار نادر است، علامت تجاری دانشگاه درسدن و همچنین دانشکده معماری است. دانشگاه درسدن در سطح بین المللی به دلیل آموزش عملی و تحقیقات واقعی خود شناخته شده است. تعادل بین جنبه های نظری، هنری، فنی و اکولوژیکی محیط زندگی ما اساس همه کارها در دانشکده است.دانشگاه به اندازه کافی مراقب است که فقط بر درس تئوری تمرکز نکند، بلکه چندین سفر را نیز به دانشجویان خود منتقل کند تا بتوانند شایستگی خود را در پروژه های گروهی کوچک تمرین کنند، درست مانند هر حرفه ای دیگر در دنیای واقعی.

 

 

آیا در آلمان معماری به زبان انگلیسی تدریس می شود؟

دانشگاه های آلمان گزینه های مختلفی را برای تحصیل معماری به زبان انگلیسی ارائه می دهند. در حالی که برخی از دوره ها به طور گسترده بر آموزش معماران متمرکز هستند، برخی دیگر با موضوعات معاصر خاص تر، مانند توسعه ساختار معماری معاصر یا نحوه عملکرد شهرهای تاریخی در دنیای مدرن ما سروکار دارند.

 

 

مدت زمان تحصیل معماری در آلمان چقدر است؟

3-4 سال - لیسانس علوم و لیسانس هنر رشته هایی هستند که در آنها دوره های کارشناسی معماری در آلمان ارائه می شود. مدت زمان اکثر این دوره ها 3-4 سال است. دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد معماری بین 1 تا 5 سال طول می کشد.

 

 

در نهایت نیز اگر به اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در آلمان و به خصوص شرایط تحصیل رشته معماری در آلمان نیاز دارید میتوانید با مشاورینن موسسه بین المللی راد تماس بگیرید و مشاوره تلفنی رایگان نیز دریافت کنید.