study-abroad-1024x900-1-1024x900 7 مقصد تحصیلی تابستانی

7 مقصد تحصیلی تابستانی

اگر دانشجویی هستید که به دنبال مقصدی عالی برای تحصیل در خارج از کشور هستید، احتمالاً در حال بررسی ایجاد تغییر قابل توجهی در زندگی خود بر اساس عواملی مانند کیفیت آموزش، هزینه زندگی، تناسب فرهنگی و زبان هستید. اما در اینجا چیز دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید: تغییر آب و هوا. در حالی که اکثر جمعیت جهان (88 تا 90 درصد) در حال حاضر روزهای سرد و بارانی را سپری می کنند و شاید حتی مقداری برف نیز وجود داشته باشد، یک بخش دیگر از جهان، یعنی نیمکره جنوبی، از روزهای آفتابی و آسمان صاف در سواحل زیبا لذت می برد.

 

استرالیا

استرالیا در حال حاضر یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور در هر زمان از سال است. دانشجویان بین المللی به دلیل میهمان نوازی، شگفتی های طبیعی و آموزش با کیفیت بالا، دائماً به این کشور زیبا جذب می شوند (شش دانشگاه در بین 100 دانشگاه برتر جهان هستند). از آنجایی که سالانه دانش‌آموزان زیادی به استرالیا مهاجرت می‌کنند، این کشور به یک کشور واقعاً متنوع و چندفرهنگی تبدیل شده است، جایی که شما در میان هزاران دانشجوی بین‌المللی دیگر مانند شما زندگی خواهید کرد. در طول تابستان استرالیا هیچ کمبودی برای انجام فعالیت‌ها وجود ندارد: می‌توانید از سواحل خیره‌کننده لذت ببرید و شاید یاد بگیرید که چگونه موج‌سواری کنید، غواصی را در دیواره بزرگ مرجانی غواصی کنید و از نزدیک به حیات‌وحش زیبای دریایی نگاهی بیندازید، یا اگر احساس اضافی دارید. ماجراجو، با کوسه های سفید بزرگ در جزایر نپتون شنا کنید.

 

 

 نیوزلند

نیوزلند نیز مانند استرالیا به خاطر مناظر زیبا و حیات وحش عجیب و غریبش مشهور است. اما این کشور چیزهای بیشتری برای ارائه به دانشجویان ورودی خود دارد: آموزش عالی نیوزلند بر آموزش مبتنی بر تحقیق و با پیروی از سیستم آموزشی سنتی انگلستان متمرکز است. علاوه بر دانشگاه ها و برنامه های عالی، دانشجویان می توانند از زندگی ایمن و با کیفیت در دومین کشور صلح آمیز جهان لذت ببرند. در طول تابستان، می‌توانید در برخی از بهترین مسیرهای این کشور به دوچرخه‌سواری در کوهستان بروید یا در یخچال باستانی فرانتس یوزف پیاده‌روی کنید.

 

 

اقیانوس آرام جنوبی

اقیانوس آرام جنوبی به خاطر جزایر نفس گیرش معروف است. محبوب ترین آن ها، مانند فیجی، تووالو، تاهیتی و جزایر کوک، با سواحل شنی سفید و آب شفاف و شفاف، در حال حاضر برخی از مکان های مورد علاقه گردشگران برای تعطیلات هستند. اما این جزایر همچنین مقاصد فوق‌العاده‌ای برای دانشجویان بین‌المللی، به‌ویژه کسانی که درگیر تحقیقات تغییرات آب و هوایی هستند، هستند. هزینه زندگی برای دانشجویان در جزایر اقیانوس آرام جنوبی معمولاً ارزان‌تر از آمریکای شمالی و اروپا است و اکثر برنامه‌ها در دانشگاه‌های بزرگ به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. مانند سایر مناطق گرمسیری، می توانید در تمام طول سال در جزایر جنوبی اقیانوس آرام منتظر آب و هوای گرم باشید و در یافتن راه هایی برای لذت بردن از تابستان خود مشکلی نخواهید داشت. تقریباً می توانید هر کاری انجام دهید، از گذراندن یک روز آرام در یک ساحل آرام گرفته تا شنا با نهنگ های گوژپشت.

 

 

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به عنوان یکی از کشورهایی که به سرعت در حال ظهور است، می تواند از هر نظر تجربه ای غنی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کند. این کشور از نظر تنوع جمعیت تقریباً بی نظیر است: این کشور کمتر از 11 زبان رسمی دارد، اما اکثر برنامه های دانشگاه هنوز به زبان انگلیسی تدریس می شوند. آفریقای جنوبی استانداردهای آموزشی بالایی دارد و دانشگاه کیپ تاون و دانشگاه ویتواترسرند به ویژه در زمینه توسعه رتبه بالایی دارند. همچنین هزینه زندگی در کشور نسبتاً پایین است. راه‌های زیادی برای لذت بردن از تابستان در آفریقای جنوبی وجود دارد، مانند قدم زدن در تفرجگاه معروف سی‌پوینت کیپ تاون یا زیپ‌لاین در جنگلی زیبا.

 

 

شیلی

کشور دیگری که خود را به عنوان یک مقصد تحصیلی آینده دار در خارج از کشور معرفی می کند، شیلی است. این کشور دارای بهترین دانشگاه های شماره 1 و 3 در آمریکای لاتین و برخی از برنامه های پیشرو پایداری و نجوم در جهان است. طبیعت زیبای شیلی بسیار متنوع است، از صحرای آتاکاما تا یخچال های طبیعی پاتاگونیا. این کشور به خاطر مردم خوش‌آمدگو و غذاهای فوق‌العاده‌اش معروف است و کیفیت زندگی فوق‌العاده‌ای را برای هزینه‌های زندگی نسبتاً پایین ارائه می‌دهد. در طول تابستان، می‌توانید تقریباً در هر نقطه‌ای از خط ساحلی شیلی به طول 4270 کیلومتر موج‌سواری کنید، در پارک ملی معروف Torres del Paine پیاده‌گردی کنید یا در آب‌های رودخانه Futaleufu در آب‌های سفید قایقرانی کنید.

 

 

برزیل

وقتی مردم به برزیل فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهن می رسد، تعطیلات باشکوه در سواحل خیره کننده است. اما آموزش عالی ارائه شده در برزیل به اندازه بهترین نقاط توریستی آن عالی است. از 20 مؤسسه برتر آمریکای لاتین، هشت مؤسسه در برزیل واقع شده اند که دانشگاه سائوپائولو و دانشگاه کامپیناس دو مؤسسه پیشرو در جهان برای مطالعات زیست محیطی هستند. برای گذراندن بهترین فصل تابستان در برزیل نیازی به عجله نخواهید داشت -- زمانی که آنجا باشید، متوجه می شوید که در تمام طول سال تابستانی است و می توانید زمان خود را صرف برنامه ریزی برای سفر به بهترین سواحل و سایر مناطق طبیعی کنید. شگفتی های اطراف شما

 

 

آرژانتین

آرژانتین معمولاً مقصدی نیست که اغلب دانشجویان بین المللی انتخاب می کنند، اما شاید باید اینطور باشد. این کشور نه تنها خانه صدای زیبای تانگوی آرژانتینی و اسطوره های فوتبال، لیونل مسی و دیگو مارادونا است - همچنین میزبان دانشگاه های درجه یک مانند دانشگاه بوئنوس آیرس است که در طول دوره خود کمتر از چهار برنده جایزه نوبل تولید کرده است. تاریخ. آرژانتین ترکیبی جذاب از فرهنگ های اسپانیایی، ایتالیایی، اروپایی و بومی است و پایتخت آن بوئنوس آیرس به دلیل معماری سنتی اروپایی اش به «اروپا کوچک» معروف است. در طول تابستان، خورشید روز و شب در Ushuaia می تابد و زمان ایده آل برای بازدید از شهری کوچک در جنوبی ترین گوشه جهان است که به عنوان "شهر انتهای جهان" شناخته می شود.

 

اینها تنها تعدادی از مکان های عالی است که دانش آموزان می توانند در نیمکره جنوبی پیدا کنند. بسیاری از کشورهای دیگر می توانند آموزش عالی را در محیطی متنوع، دلپذیر و گرمسیری ارائه دهند. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، انحراف از محبوب ترین مقاصد مانند اروپا و ایالات متحده ممکن است چشمان شما را به فرصت های متنوعی که در زیر خط استوا در انتظار شماست باز کند!

 

 

در انتها نیز اگر به مشاوره نیاز داشتید میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید.