دوره زبان انگليسي در دانشگاه لينکوپينگ کشور سوئد


گرفتن پذيرش براي شرکت در دوره هاي آموزش زبان انگليسي دانشگاه هاي کشور سوئد و اخذ ويزاي تحصيلي سوئد امکان اخذ ويزاي شيگن را با شرايط آسان تر براي متقضيان اخذ اقامت اروپا فراهم ميکند. دانشگاه لينکوپينگ کشور سوئد در همکاري نزديک با دنياي کسب و کار و جامعه، تحقيقاتي در سطح بين المللي را در زمينه علوم، فناوري اطلاعات و شنوايي انجام مي دهد. دانشگاه لينکوپينگ کورس ها و برنامه هاي تحصيلي مختلفي در زمينه هاي مختلفي آموزشي ارائه ميدهد که بسياري از آن ها با تمرکز بر فضاي اشتغال و کار متخصصاني در زمينه هاي پزشکي، اقتصادي، اقتصادي، اجتماعي، مهندسي و ... به جامعه تحويل ميدهد. اين دانشگاه بالغ بر 27 هزار دانشجو  و 4 هزار کارمند در 4 پرديس دارد. دانشجويان اين دانشگاه جزو بهترين و آماده ترين فارغ التحصيلان براي ورود به بازار کسب و کار هستند. همواره رنکينگ هاي بين المللي دانشگاه لينکوپينگ را جزو دانشگاه هاي با رتبه خوب قرار ميدهد. دانشگاه  لينکوپينگ در سال 1975 پايه گذاري شده است.
دانشگاه لينکوپينگ يکي از دانشگاه هايي در سوئد است که امکان شرکت هاي در دوره هاي آموزش زبان انگليسي در آن براي دانشجويان خارجي وجود دارد.


اين دوره ها انواع زير را در بر ميگريد:
دوره هاي تک موضوعي (Frist?ende kurser)
دوره هاي آموزش تدريس زبان انگليسي (L?rarprogrammet)
دوره هاي آموزش زبان انگليسي براي خارجيان


اين کورس شامل انواع :
دوره: آموزش ادبيات انگليسي و مطالعات فرهنگي
دوره : مطالعات زبان
دوره: زبان انگليسي آکادميک براي دانشجويان بورس شده

براي گرفتن اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در سوئد، تحصيل در دوره هاي زبان کشور سوئد، مهاجرت تحصيلي و کاري به ساير کشورهاي اروپايي و امريکا و کانادا ميتوانيد به وب سايت مؤسسه بين المللي راد مراجعه کنيد و يا از طريق تماس با شماره تلفن هاي مؤسسه از مشاوره تلفني رايگان بهره مند شويد.