دوره هاي زبان انگليسي در دانشگاه لينه ( شهر وکسخو) سوئد


مهاجرت به سوئد با گرفتن پذيرش و از طريق دوره زبان دانشگاه هاي سوئد براي ادامه تحصيل در دانشگاه هاي سوئد و يا پيدا کردن کار در سوئد و... نهايتاً به دست آوردن اقامت دائم سوئد امکان پذير ميباشد.
دانشگاه لينه داراي دو پرديس در شهرهاي وکسخو و کالمرو ميباشد.  بيش از 150 رشته تحصيلي و 2 هزار کورس تک موضوعي در اين دانشگاه ارائه ميشود. رشته هايي از قبيل جامعه شناسي، علوم انساني، علوم طبيعي و سلامت، تکنولوژي، بزينس، اقتصاد، مهندسي و... در دانشگاه لينه ارائه ميشود. هم چنين دوره هاي ديگري چون آموزش تدريس و دوره هاي پليسي و يا دوره هاي زبان در آن ارائه ميشود. تحقيق و پژوهش در اين دانشگاه در عرصه ملي و بين المللي جايگاه ويژه اي دارد. دانشگاه لينه بيش از 34 هزار دانشجو و 2100 کارمند دارد. تحقيقات انجام شده در اين دانشگاه منجر به تغيير و تحولات متعددي در جامعه ميگردد. دانشگاه لينه در سال 2010 با ادغام دو دانشگاه وکسخو ودانشگاه کالمار ايجاد شد. شهر وکسخو يکي از مدرنترين شهرهاي دنيا با حدود 80 هزار نفر جمعيت است. اين شهر به عنوان سبزترين شهر اروپا شناخته ميشود. به اين دليل که اين شهر بر حل بحران هاي زيست محيطي بسيار تأکيد دارد و برنامه هاي گسترده اي در اين زمينه اجرا کرده و در دست اجرا دارد. وکسخو يکي از بهترين شهرهاي دانشجويي با دسترسي سريع به مرکز شهر، با جنگل ها و رودخانه ها زيبا درآن ميباشد.
دانشگاه لينه (دانشگاه وکسخو) يکي از دانشگاه هاي سوئد است که امکان شرکت در دوره هاي زبان انگليسي در آن براي دانشجويان و متقضيان خارجي وجود دارد. دوره هاي زبان اين دانشگاه در پرديس شهر وکسخوي آن برگزار ميشود. دوره هاي آماده سازي زبان انگليسي در سوئد با هدف ارتقاي دانش و مهارت هاي زباني در زمينه هاي درک مطلب، صحبت کردن، شنيدن و نوشتن ايجاد شده و دانشجويان را براي ادامه تحصيل در مقاطع تحصيلي مختلف به زبان انگليسي آماده ميکند. بعد از پايان اين دوره دانشجو قادر به درک موضوعات اصلي هم در سخنراني و هم در نوشتن خواهد شد. دوره هاي زبان انگليسي دانشگاه لينه(دانشگاه وکسخو) به طور خاص به منظور رفع نيازهاي افراد غيرانگليسي زبان به منظور تقويت و ارتقاي مهارت هاي زباني آن ها براي برقراري ارتباط بهتر در يک محيط آکادميک شده است. اين کورس و پايان اين دوره به دانشجو امکان تحصيل در مقاطع مختلف را در دانشگاه هاي سوئد را به فرد ميدهد.

شهريه دوره زبان دانشگاه لينه(وکسخو):
هزينه تحصيل در دوره هاي زبان دانشگاه وکسخو 4250000، معادل حدود 25 ميليون تومان ميباشد.

زمان اپلاي براي دوره زبان دانشگاه لينه(وکسخو):
ددلاين درخواست پذيرش از دوره هاي زبان دانشگاه لينه براي ترم ژانويه ، ماه آگوست و براي پذيرش در ترم سپتامير 15 ژانويه هر سال ميباشد.

طول دوره زبان دانشگاه لينه(وکسخو):
طول دوره زبان دانشکاه لينه(وکسخو) 6 ماه ميباشد؛ بدين ترتيب که ترم ژانويه از 15 ژانويه تا 3 ژوئن و ترم سپتامبر از 3 سپتامبر تا 20 ژانويه ميباشد.

شرايط لازم براي پذيرش از دوره هاي زبان دانشگاه لينه(وکسخو):
داشتن آيلتس 5/5
داشتن حداقل يک سال تحصيلات دانشگاهي

اهداف شرکت در دوره زبان دانشگاه لينه(وکسخو):
يادگيري جزئيات مهارت هاي نوشتاري و صحبت کردن به زبان انگليسي در سخنراني ها و انجام تأليفات حرفه اي
استفاده از يک زبان واضح و منسجم در صحبت کردن و نوشتن براي اهداف و مقاصد مختلف
يادگيري و استفاده از استراتژي هاي مختلف براي حل مشکلات و ارتقاي تعاملات زباني
توضيح و کاربرد گرامر هاي اصلي و مهم در صحبت کردن و نوشتن

بخش هاي مختلف دوره زبان دانشگاه لينه(وکسخو):

بخش اول: درک مطلب
ايجاد تونايي فهم و تحليل انتقادي محتوا در متن هاي داستاني و يا رسمي

بخش 2: شنيدن
ايجاد توانايي فهم و تحليل محتوا براي شنيدن جزئيات و متن اصلي در انگليسي در سرعت و ژانرهاي مختلف صحبت کردن

بخش 3: نوشتن
انتخاب متن هاي محتلف و روش هاي مختلف در اتخاذ آن ها براي نوشتن متون مختلف براي اهداف و موقعيت هاي مختلف و استفاده از لغات و گرامر هاي مناسب براي نوشتن متن هاي مختلف

بخش 4: گرامر
توضيح و استفاده از گرامر هاي مختلف در زبان انگلسيسي

بخش 5: توانايي صحبت و برقراي ارتباط
ايجاد توانايي براي ارائه سخنراني هاي کوتاه و يا بلند در موقعيت ها و مکان هاي مختلف

امتحان دوره زبان دانشگاه لينه(وکسخو):
پايان اين دوره بر اساس  نمره هاي بين A  تا F  دسته بندي ميشود. نمره A  در آزمون پاياني دوره زبان دانشگاه وکسخو بهترين نمره و نمره E پايين ترين نمره براي پاس کردن اين دوره است. نمره F به اين معني است که دانشجو در اين دوره پاس نشده است و رد شده است.
بخش اول، دوم، چهارم  اين کورس آزمون کتبي دارد، بخش سوم، داراي يک آزمون کتبي و  نوشتن يک مقاله(متن) ميباشد. آزمون بخش 5، آزمون شفاهي ميباشد.

براي گرفتن اطلاعات بيشتر براي پذيرش(اپلاي) دوره هاي زبان کشور سوئد و يا پذيرش و ويزا در مقاطع مختلف تحصيلي در کشور سوئد با مشاورين مؤسسه بين المللي راد تماس حاصل نمائيد.